Klantenbeoordelingen

  • Spaanse schoenen zilveren glossy

    Beste medewerkers, Mijn dochter en ik zijn superblij! Op andere sites gaan de maten maar tot 35. Uit pure wanhoop had ik ingetikt Spaanse schoentjes maat 36. Toen kwam ik gelukkig bij jullie uit. Woensdag de schoenen ontvangen. Ze vallen klein, dus heb ik ze dezelfde dag nog teruggestuurd en een mail gestuurd om ze om te ruilen voor een maat groter. Vandaag, zaterdag, heb ik ze al in huis. Op tijd voor mijn bruiloft waar niet alleen ik als bruid, maar ook mijn dochter zal schitteren met haar geweldige schoenen! Dank je wel voor de super service. Ik vertel dit graag verder aan mijn vriendinnen met dochters😀 Hartelijke groeten, Anmarouska
    25-7-2015
  • Glitterschoentjes

    Ons jarige nichtje vond haar roze glitter schoenen fantastisch! Top kado, dankjewel voor jou service. Groetjes Lieke
    22-2-2015
  • TOP SERVICE!!!!!

    Ik heb spaanse glitterschoenen voor mijn dochter bij u besteld, helaas ging er iets mis bij de DHL waardoor mijn pakketje zoek is geraakt, maar u bent er gelijk achteraan gegeaan en uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Ik wil u dan ook bedanken voor de klantvriendelijkheid, de snelle reacties en het meedenken. Echt een top service!! En mijn dochter is dol gelukkig met haar glitterschoenen! :)
    12-2-2015
  • Contact

    Beste mevrouw Janssen, Naar aanleiding van uw klantenbeoordeling hebben wij direct e.e.a. in onze mailbox nagekeken. Helaas blijkt uw mail van 1,5 week geleden in onze spam mailbox terecht te zijn gekomen waardoor uw mail niet gezien is en niet binnen 2 dagen beantwoord is. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben zojuist alsnog contact per email met u opgenomen en vertrouwen er op u alsnog een bevredigend antwoord te hebben gegeven op uw vraag. Voor vragen of opmerkingen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen per email of via het contactformulier op de website. Vriendelijke groet, 10koopjes.com
    3-2-2015
  • contact

    ik heb ruim 1,5 week geleden een mail gestuurd met een vraag. tot op de dag van vandaag wacht ik nog op reactie ??
    3-2-2015
  • Goed en snel

    Prachtige goud/brons Spaanse schoenen besteld. Ze kwamen mooi op tijd en helemaal goed geleverd. De maatindicatie was ook goed. Makkelijk gemeten door de voet op een papier af te tekenen en dit te meten. Kortom prima service, prima product.
    16-12-2014
  • schoentjes

    Helaas paste ons meisje haar glitterschoentjes niet meer. Omdat ze er zoveel plezier van heeft gehad, nu weer hetzelfde paar gekocht, alleen maatje groter. Na een jaar bij elk festijn en verkleedpartij ze hebben aangehad, kan ik beamen dat het goede kwaliteit is. ( nb, ik heb geen rustig voorzichtig kind 😊) Overigens herken ik niet de berichten over slechte communicatie. Ik heb 2 keer contact gehad over de levertijd, wat het handigst was. Beide keren werd er opgenomen. Omdat ik een kortingscode heb gebruikt die inactief was heb ik nog mailcontact gehad. Ook gelijk respons terug. Ik ben tevreden. Volgend jaar hopelijk een andere kleur glitterschoenen 😉
    31-10-2014
  • Beste René, Allereerst fijn om te horen dat uw kleindochter blij is met de mooie glitterschoentjes! Dit is voor ons altijd erg prettig om te horen! Echter maken wij uit uw reactie op dat u niet tevreden bent over de verzending van uw bestelling. Naar aanleiding van uw ontevredenheid hebben wij uw bestelling direct in onze administratie nagekeken. In uw bestelling stond de verzendlocatie op "DHL Nederland pakketpost (naar DHL Servicepunt)". Op basis hiervan en op basis van de in rekening gebrachte verzendkosten à € 3,95 is uw bestelling naar een DHL Servicepunt in uw regio verstuurd. Op onze website bent u bij het aanmaken van uw bestelling, bij verzendmethode en verzendlocatie, onderstaande informatie tegen gekomen: "Selecteer de gewenste verzendmethode en verzendlocatie. Let op! Op basis van € 3,95 verzendkosten wordt pakketpost binnen Nederland naar een DHL servicepunt verstuurd. Kijk op de website www.dhlforyou.nl voor het dichtstbijzijnde servicepunt van DHL in uw regio." Voor vragen en/of informatie mag u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, 10koopjes.com
    30-9-2014
  • Glitter schoentjes

    Kleindochter is blij met glitter schoentjes. Wij zijn NIET blij met levering. Had duidelijk aangegeven bezorgen met Post NL en orderbevestiging vermeldde dat ook. Maar eindelijk na veel dagen moest ik het zelf gaan ophalen bij een DHL-punt.
    30-9-2014
  • rose spaanse glitterschoentjes

    Ontzettend bedankt voor de snelle levering en het beantwoorden van vragen per mail. Morgen is mijn kleinkind jarig.....Heel benieuwd hoe ze de glitter schoentjes zal vinden. Ik ben zeer tevreden over de service......TOP!!!
    4-6-2014
Waardering:*
Onderwerp:*
Ervaring:*
Naam:*
Plaatsnaam:
Captcha validatie: *